Teo Herceg: Presijecanje

Izložba 06.06.2022. - 14.07.2022. Knjižnica Dubec
ŽIVOTOPIS
Teo Herceg rođen je 16.07.1998. godine u Zagrebu. 2013. godine upisuje Školu primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu, a 2014. godine se opredjeljuje za smjer kiparski dizajner. 2017. godine maturira pod mentorstvom Petra Ostojića te iste godine upisuje kiparski odsjek Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu. 2019. u sklopu preddiplomskog studija upisuje klasu pod mentorstvom Peruška Bogdanića koju  kasnije preuzima Alem Korkut. U klasi Alema Korkuta 2021. godine završava preddiplomski studij i stječe titulu Baccalaureus kiparstva. 2021. godine upisuje diplomski studij kiparstva u klasi Dalibora Stošića koji i dalje pohađa te iste godine postaje članom ULUPUH-a. Izlaže na „Završnoj izložbi studenata Alu“ 2018., 2019., 2020., 2021. godine, na „Skupnoj izložbi Project 10.9 / Fuzija umjetnosti i streljaštva, dio međunarodnog turnira: 42. Mladost Trophy“ 2018. godine, na „Skupnoj izložbi prijedloga vizuala nagrade HOO-a MILAN NERALIĆ – za izniman doprinos razvoju sporta na lokalnoj razini“ 2019. godine, sudjeluje na „Natječaju za izradu prijedloga vizuala nagrade HOO-a MILAN NERALIĆ za izniman doprinos razvoju sporta na lokalnoj razini“ 2019. godine na kojem osvaja treću nagradu, izlaže na prodajnoj izložbi „Plati i nosi“ 2019. godine i na „Skupnoj izložbi novih članova ULUPUHA-a“ 2022. godine.

PRESIJECANJE
Prva samostalna izložba „Presijecanje“, kratak je prikaz, odnosno presjek mog kiparskog razvoja kroz period studiranja na ALU. Obuhvaća radove u raznim tehnikama, materijalima i dimenzijama. „Sa snovima se ni za zajebavat“ je zapravo skica za skulpturu koju sam sanjao. U snu ovaj rad je bio visok 40 metara. „Otkačeno drvo“ skica je za moj završni rad na četvrtoj godini s kojom sam eksperimentirao i isprobavao nove tehnike. „Prvorođenče“ nosi ovaj naziv jer je to prvi rad koji sam ikada odlio u broncu i rad zbog kojeg se rodila ljubav prema tom materijalu. „Mamurluk“  je nastao od iskrivljene konstrukcije jednog akta koji sam modelirao  u kojoj sam vidio potencijal za skulpturu. Kada sam završio rad shvatio sam da savršeno prezentira osjećaj mamurluka. „Nijemi prkos“ je prvi rad koji sam ikada prijavljivao na izložbu, na Trijenale kiparstva. Zamišljen je kao prkos svemu što mene osobno smeta, a i sama činjenica da nije prihvaćen na tu izložbu još više pridonosi njegovom nazivu.