Djeca svijeta i pejzaži

Izložba 26.11.2024. - 15.12.2024. Knjižnica Kajfešov brijeg Vesna Erceg Töpfer
Izložba likovnih radova  Djeca svijeta i pejzaži, umjetnice Vesne Erceg Töpfer.

Likovnom se umjetnošću bavi već duži niz godina, a usavršavala se na brojnim likovnim kolonijama te u klasi profesora Dine Trtovca, akademskog slikara na učilištu Agora gdje je specijalizirala slikarstvo. Dosad je izlagala na više skupnih i samostalnih izložbi, a na ovoj najnovijoj predstavlja  svoje radove izvedene u tehnici suhog pastela na papiru.
 
Rođena je 1971. g. u Zagrebu gdje je završila školovanje. Specijalizaciju slikarstva završila je u klasi prof. Dine Trtovca, akad. slikara u likovnoj Akademiji “AGORA”, Zagreb. Prva izložba crteža inspirirana je Gornjom Podstranom, gdje korijeni Ercega i Kaštelančića progovaraju    kroz ciklus crteža. Izlaže samostalno i skupno, sudjeluje na likovnim kolonijama te je tako donirala svoja djela brojnim   ustanovama u RH. Članica je Hrvatskog likovnog društva od 2016. g.
 
Svoj opus započinje crtežima kroz koje se i dalje izražava, koristeći se i drugim slikarskim  stilovima i tehnikama od realizma do apstrakcije, a osobito nastavlja radom u pastelu. Omiljene teme su joj pejzaži, vedute ali i ljudski lik tj. sve ono što pobuđuje njezinu umjetničku inspiraciju na stvaranje.
 
Njezin opus najbolje mogu prikazati fragmenti osvrta umjetnika i recenzenata:
 
“Daje snažnu likovnu priču kroz crtež maslina, okupan suncem, toplinom juga, bljeskanje sunca,  atmosferu   užarena kamena i odsjaj davnih vremena. Vesna pokazuje visok stupanj sistematičnosti, odličnu percepciju i upornost istraživača u raznim tehnikama i temama.”
Prof. Dino Trtovac, akad. slikar
 
“Vesna Erceg jasno je precizirala svoj stav koji je izgrađen na klasičnom konceptu slike. Ona osobitu  pažnju predaje cjelini motiva ne zaboravljajući na detalje. Njeni crteži vjerno “pamte” motiv, egzaktni su i čisti te potvrđuju stanovitu odmjerenost u ovoj likovnoj disciplini.”
Likovni kritičar, Milan Bešlić, prof.
 
“Likovne apstrakcije kroz bilježenje i interpretaciju svjetlosti. Propituje rubove figurativne prepoznatljivosti i apstraktne asocijativnosti”.
                                                                                
Darko Glavan, povjesničar umjetnosti