Skupna izložba dječjih likovnih radova nastalih na tečaju crtanja i slikanja pod mentorstvom Vlaste Pastuović Aleksić, mag. lik. umj.
Likovno stvaralaštvo kod djeceOsnovni cilj nastave likovne kulture jest da se kod djece razviju kreativne i likovno-izražajne sposobnosti kako bi djeca izgradila pozitivan odnos prema likovnim umjetnostima i likovnoj baštini. Najvažniji su zadaci nastave likovnog odgoja da se kod učenika razvije kreativno mišljenje, da ih se potiče spoznati pojave na temelju vizualnog doživljaja, da stječu tehnička iskustva u likovnom izrazu i oblikovanju te da ih se osposobi razumjeti i estetski doživljavati pojedine likovne elemente. Stvaralačka aktivnost je svaki akt koji dolazi od učenika i nije nametnut, odnosno diktiran, već je u neku ruku nekontroliran impuls koji nastaje kao izraz emotivne napetosti, iskustva i vlastitog samoizražavanja. Izražavanje je potreba svakog čovjeka..... Kreativno izražavanje je rezultat refleksivnog djelovanja na medij. Ono proistječe iz procesa u kojem je uključena radoznalost, otkrivanje, istraživanje, manipuliranje, eksperimentiranje i oblikovanje ideja u stvari. (Roca J., 1981., str. 19.-20. str.)
Likovna aktivnost nudi mnoštvo mogućnosti kroz koje djeca istražujući različite materijale i likovne tehnike mogu izraziti svoje ideje, osjećaje, misli i pogled na svijet. Uloga je učitelja likovne kulture istraživati umjetnost s djecom, otkrivati prisutnost umjetnosti u svemu što nas okružuje, pri čemu sve može biti poti- caj i motivacija za likovno stvaralaštvo. Cjelokupni uspjeh kao i učenički dojmovi ovise o kvalitetno osmišljenoj i provedenoj motivaciji. Motivaciju svakako valja provoditi na kreativan i zanimljiv način te ona mora biti povezana s likovnim zadatkom. Kod djece je najvažnije pobuditi interes i želju za likovnim radom.
